ΑΙΤΗΣΗ
• Αναπτυγμένο χάρη στον ανταγωνισμό, το Q8 Formula F1 είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πολύ υψηλών επιδόσεων όπως οι πολυβάλβιδοι και οι τούρμπο κινητήρες βενζίνης, LPG και ντίζελ.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS και άλλα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Προστασία του κινητήρα, ακόμη και σε περίπτωση παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στην προσθήκη ενός καλά ισορροπημένου πακέτου απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία από φθορά που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία από σκουριά και διάβρωση.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση και στην πάχυνση του λαδιού.
• Πολύ υψηλός και πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει μια βέλτιστη μεμβράνη λιπαντικού σε όλες τις συνθήκες και για παρατεταμένες περιόδους.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για όλους τους κινητήρες ντίζελ 4 χρόνων που λειτουργούν υπό μεγάλη φόρτιση και χρησιμοποιούν καύσιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (<0,05 % μάζας).
• Για κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ με υψηλή φόρτιση. Αυτοί οι κινητήρες μπορεί να είναι φυσικής αναρρόφησης ή υπερτροφοδοτούμενοι, με ή χωρίς intercooler.
• Ως καθολικό λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας για τον τομέα των μεταφορών, των δημόσιων έργων, των επιχειρήσεων και για μικτό στόλο.
• Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Εγκρίσεις OEM ΣΥΣΤΑΣΗ
ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1
API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2
Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77,
MAN M3275-1 προτεινόμενο για 20078
Deutz DQC III-10 Υπερβαίνει τις απαιτήσεις των DAF, IVECO και
MACK EO-N Scania
MTU Type 2
κ.λπ...